نوشته شده توسط : سیمادنت

جرم گیری دندان با جوش شیرین

لبخندی زیبا از خود یک دارایی مهم است و به اقدامات بهداشتی دهان و دندان بستگی دارد. در حالی که مسواک زدن روزانه و نخ دندان امری واجب برای بهداشت دندان ها است، هنوز تعداد زیادی از افراد در حال بررسی راه حل های طبیعی برای مراقبت بیشتر از دندان خود هستند. یکی از این روش ها جرم گیری دندان با جوش شیرین است که به عنوان «خمیر دندان جوش شیرین» یا «مسواک زدن با جوش شیرین» نیز شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم به جرم گیری دندان با جوش شیرین و مزایای آن برای افزایش سلامت دهان و دندان بپردازیم.

جرم گیری دندان با جوش شیرین شامل استفاده از جوش شیرین به عنوان یک خمیر دندان است. جوش شیرین که به یک نوع بی کربنات سدیم میباشد، به عنوان یک ساینده ملایم، لکه های سطحی و پلاک های دندانی را به خوبی از بین میبرد.

ذرات جوش شیرین باعث سایش ظریف سطوح دندان می شوند. این عمل فیزیکی باعث میشود تا بقایای مواد غذایی انباشته شده، پلاک ها و لکه های ناخوشایند از بین بروند. جوش شیرین با قلیایی بودن خود، در خنثی کردن اسیدهای تولید شده توسط باکتری های دهان بسیار مناسب است؛ در نتیجه، خطر پوسیدگی دندان و بیماری های لثه تا حد زیادی کاهش می یابد.

جوش شیرین در از بین بردن لکه های سطحی ناشی از قهوه، چای، شراب قرمز و سیگار عالی عمل می کند و به ایجاد لبخندی درخشان کمک می کند. قرار دادن جوش شیرین در رژیم دندانپزشکی به صورت منظم موجب کاهش تجمع پلاک ها شده و احتمال ایجاد آفت های لثه را به حداقل میرساند. جوش شیرین برای از بین بردن ترکیبات بد بو نیز مورد استفاده قرار گرفته و یک نتیجه خوشحال کننده را برای افرادی که نگران بوی بد دهان هستند، به ارمغان می آورد.

سایندگی نسبتاً کم جوش شیرین باعث شده تا برای افرادی که شرایط دندانی حساسی دارند نیز انتخاب خوبی محسوب شود. همچنین مقرون به صرفه بودن جوش شیرین و در دسترس بودن گسترده آن، دسترسی آن را به طیف وسیعی از افراد آسان میکند.

هنگام استفاده از جوش شیرین، دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد آن ممکن است منجر به فرسایش مینای دندان شده و ساختار دندان را با گذشت زمان تضعیف کند.

همیشه پیش از ایجاد تغییرات در مراقبت از دندان خود، با دندانپزشک خود مشورت کنید. تجربه و علم آنها موجب میشود توصیه های متناسب با شرایط خاص دندان های شما را ارائه دهند تا کمترین آسیب ممکن به دندان های شما وارد شود.



:: برچسب‌ها: جرم گیری دندان , جوش شیرین ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()